Sunday, January 29, 2012

Jan 29 - átugrottam két hetet auu :D

Szóval észrevettem, hogy mi a mai dátum. Eltűnt két hét!!!!

Teljesen el vagyok foglalva, de a jó hír: A PP halad a maga útján!!!

Megy a heti két súlyzós edzés és a napi séta. Az utóbbi időben bedurvítottunk, tegnap pl. 4 órát gyalogoltunk, és az elmúlt másfél hétben többször 2-3 órát is, szóval haladok, haladok :)

Ma volt a csaló-napom, sajnabajna nem szoktam "rendesen" csalni, ahogy kéne a kajával, heti 1x enni bármit.... és mostanában meg az is a problémám, hogy nem eszem eleget - mert mindig van valami - így talán vagy tartalékoló üzemmódban vagyok, vagy izmot hízlalok, zsírt fogyasztok...

a lényeg, hogy kilókban nem annyira mérhető a helyzet, mint pl. nadrágba bújva - látni vagy 6 cm derék-csípő fogyást? Vagyis nem mértem le, egy kisarasznyi a táv a gatyáimon. Mivel kisruhákban járok a melegben, ma észleltem ezt és tényleg elég jól nézek ki!!!

Csilla pedig egy Tündér, Judit és Lackó is nyomja, meg Bence is, szóval teljesen jól állunk minden téren :D

No comments:

Post a Comment