Wednesday, December 28, 2011

14. nap - túl sokk a húús

Ma délutánra teljesen kidőltem, du. aludtam is egyet, szinte nem bírtam megmozdulni, nem is tudom, mikor volt ilyen utoljára így.

Úgy kezdődött, hogy reggeliztem Orsival zsírmentes tejben főtt zabkását kb 3 kis szelet gyümölccsel és ez (? vagy ki tudja mi) már betette a kiskaput. A két kávé sem segített, és semmi. Úgy éreztem magam, mint akinek belekötött a kaja a gyomrába. NEM vagyok rosszul, DE hullafáradt, mint aki egy 8 fogásos étkezésen van túl, és kb. úgy érzem, öt kilót híztam, nem kettőt fogytam... ah :)

Erre rátett még ebédre a csirkemell párolt zöldségekkel és barnarizzsel, gyomorilag teljesen kész lettem.
Vagy a sok kaja (mármint sokszor, egymás után, pláne, hogy du. 2-ig legtöbbször nem is szeretek és nem is ettem eddig), vagy a kevés mozgás, vagy mindkettő, de a szervezetem kinyúlt. Mondjuk meleg is van, de azért hőségnek nem mondanám, így ezt a faktort kilőttem.

Estig nem ettem, és akkor is csak lazacot salátával, talán este 8 körül, úgyhogy most jól vagyok.

Hiányzott ma a súlyzós edzés, kár, hogy 3 kimarad :( dehát nyaralunk :)

Holnaptól áttérek a halra a sültcsirke helyett, aztán majd meglátjuk, illetve vettem egy másik fajta (nulla %-os tejet), hátha az is nyom a latban.

Brühühü - nem lehetne összevissza ennem újra?  Nem hát, azért írom ezt a blogot (magamnak hah), hogy KITARTSAAAAAAAAK! Jó lesz ez!! :D

No comments:

Post a Comment