Tuesday, December 20, 2011

6.nap - a Párduc Család + 1 "Dögös Spiné"

Orsika kommentje itt - mivel nem bír kommentálni valamiért:


Igen, engem inspiral Szilvi Parduc Project-je.
Mikor meghallottam, hogy Szilvi nekikezdett ennek a kedves atalakito muveletnek,par nappal kesobb eszrevettem, hogy az en sulyom viszont egyre no.No gondoltam magamban, ha arrol van szo, hogy egyikunk sulyt csokkent ,akkor masikunk gyarapit, akkor ez igy nem lesz jo!
Tehat felhivtam Csillat (Szilvi segitojet) es tanacsot kertem tole: Hogyan legyek slankabb, illetve hogyan noveljem hatekonysagat edzesemnek oly modon, hogy ne a dieta legyen a fo motivum?
Adott ket tanacsot, amit megfogadtam, maris erzem a kulonbseget!
Hajra Parduc csalad!


Na, az én inspirációm ma... nem is tudom.. khm....
Ráálltam a mérlegre az előbb (de minek), mintha 2 kilót híztam volna múlt héthez képest :D
Valószínűleg nem iszom elég vizet, nameg van egy-két komoly hitrendszerem a rendszeres evést illetően, amit nem ártana lecserélni.. habár gyaloglás alatt cserélgetem őket. 
A mai reggel is meglepően későn indult, 9-kor keltünk (nahát, mi történik itt??)
Aztán egy feketekávé, majd valakivel elbeszéltem az időt, így kábé 1O-kor jutottunk le a konditerembe. 
Most értékelem csak igazán, hogy a komplexumban van, naná, mivel eddig csak biliárdozni jártunk/tak le a fiúk néha-néha, meg úszni, ha meleg van.
Szóval lementünk, Bence hozott kisautókat, vonatokat, úgyhogy építkezett, vonatozott, én meg fél órát gyalogoltam.


Reggelim: kicsit változott: rántotta 3 tojásfehérjéből és egy egész tojásból, gomba és 1 szelet rozskenyér plusz paprika - sajnos ekkor már dél volt...
Tízórai: egy fél szelet alacsony szénhidráttartalmú proteinszelet.. du. 3-kor karácsonyi díszek vásárlása közben
Ebéd: hús és zöldségek (mivel ez az időpont este 6-ra esett, tulajdonképpen vacsi volt)


Ezek után jött a súlyzós edzés. Remek volt ma: Judit, Lackó és én együtt nyomtuk, mivel Csilla írt egy szuper köredzést nekünk :)
Imádtam, nagyon élvezte Bence is, mert egyrészt Csillával boxolt, labdázott, "biliárdozott", másrészt meg ott nyüzsgött körülöttünk, mondta, hogy mikor nincs félidő :D meg ilyesmi :)
Ezek után még bekaptam a proteinszelet másik felét (kb 5O gr) meg egy kis mandulát, és ennyi.
Holnaptól rajta leszek, hogy tényleg 3 liter vizet igyak.. időben egyek.. és kevesebb kávét vedeljek :D
Esetleg az alvási szokásaimon is változtathatok... ahhhabrühüü.. jajdejóóó.. az izomlááz  :D

No comments:

Post a Comment