Thursday, December 15, 2011

Előzmények

Előzmény 1: 2011 december 13. hétfő

Judittal elhatároztuk, hogy együtt változtatunk életmódot a jó cél érdekében (ő is a szülinapját, szintén Áprilist lőtte be), így megszerveztünk Csillával egy esti randit, ahol megbeszéltünk pár dolgot.

Mivel kellett szembenéznem?

Magammal természetesen és a rossz szokásokkal, mint:
1. laptop és "mindig van valami régi-új ötletem, amihez írnom/videóznom/videot néznem/olvasnom/csetelnem kell" függő vagyok
2. a saját jó ötleteimnek a függője vagyok, mivel rengeteg van, és mindent akarok, egyszerre persze (Kos) és ettől néha nem bírom, ha nem úgy mennek a dolgok, ahogy akarom és a vége az, hogy nem történik semmi
3. az alvási szokásom, bár az esetek 98 %-ában engem nem zavar, de azért mégis csak teljesen eltér a "normális"-tól, hogy éjjel 1-kor, 3-kor, vagy 5-kor fekszem és legtöbbször 7-kor kelek
4. test-lélek-szellem egységéről beszélek, közben meg valójában a lelkivilágomon dolgozom, az agyamat non-stop használom, de a fizikai mozgás leginkább csak Bencével való rollerezésre, sétálásra, beachezésre, úszkálásra és játszóterezésre korlátozódott az elmúlt pár évben, na meg utazásokra - ok, az is "valami", de azért nem "az igazi" - testformálás ügyben :D
5. az evési szokásaim: sok kávé, alapjaiban véve egészséges ételek, viszont összevisszaságban (pl. délutánig nem eszem soxor, pláne, ha nem vagyok itthon)

Abból a szempontból könnyű lesz a diétát tartanom, hogy szinte mindent szeretek. Voltam már fél évekig vegetáriánus, voltam már csak nyers koszton, csináltam fehérje (Atkins-) diétát, káposztaleves kúrát, szénhidrát diétát, számolgattam pontokat, kalóriákat és csináltam Testkontrollt egy ideig. Na meg volt olyan is, amit általánosságban vett "normális" étkezésnek mondanak :-D


Sport ügyileg 
azt gondolom, a test emlékszik, még jó, hogy hol mozogtam, hol nem... és hála Istennek sportiskolás voltam. Ez azt jelenti, hogy úsztam 2 évet, női tőröztem kb. 2 évet, kézilabdáztam, atlétizáltam és röplabdáztam. Később a kick box aerobic és a callanetics volt a kedvencem, aztán a pilates, és ami miatt nem híztam meg suli után, az egyértelműen a TÁNC volt. Heti 3-4 áttáncolt éjszaka.. emlékszem, egyszer olyan táncversenyt nyertem, ami kifejezetten azt célozta, hogy ki bírja legtovább. Szerintem reggel 6-kor fejeztük be és abban az időben (Ezres klubb a Petőfi Híd budai hídfőnél) még korán kezdődtek a bulik, nem éjfél körül.... na de ez már vagy 2O éve volt..

Szóval, a hol csinálok valamit, hol nem, az utóbbi időben a "hol nem" oldalra billent. Talán a legtöbb, amit Ausztráliában tettem magamért: Bence babakorában babakocsival 4 órás gyaloglások. Biztos volt még más is (pl. futkározás Dee Why Beachen egy keveset, meg a Fitness First-ben vergődés), de most ennyi jut eszembe.


MI lesz baromi nehéz? (lenne - ha nem tudnám megváltoztatni ezt a nézetemet)

Rá kell szoknom a RENDSZERESSÉGRE - amit utálok :D :D
Igen, MINDEN MEGVÁLTOZTATHATÓ, de van, amit nem akarok :D :D


A CÉL:
valahol az 56 kiló körüli izmos, dögös, zsírmentes és szálkás test juhuu, padlógázzal előre!! 
Csilla szerint Judit és én simán indulhatunk annak a versenynek a megfelelő kategóriájában (én a 40+ -ban hehehe) , amit ő idén májusban model kategóriában megnyert  (ő egyébként 171 cm magas, tavaly novemberben 71 kg volt, idén a versenyen 56 kg és első helyezett, és naggggyon csinooossss!!!)




Előzmény 2: 2011 december 14. kedd

Megkaptam Csillától az étrend összeállítást. 
Még jó, hogy mindent szeretek, de azért emésztenem kell -  nem a lehetséges ételek közül való választást, hanem ugyebár az étkezési, életviteli SZOKÁSAIM RENDBERAKÁSÁT, RENDSZEREZÉSÉT. Brutál. Hogy fogom én ezt megcsinálni?? THETA segítsége kell mindenképp, anélkül különben is már elvált lennék, idegösszeomlással :D :D



No comments:

Post a Comment