Thursday, December 15, 2011

2. nap, 2011 december 16. péntek

2. nap, 2011 december 16. péntek

Ma reggel sikerült egy üres feketekávé után lemenni a konditerembe és gyalogolni fél órát. Bence persze pont akkor és pont azon akart futni, úgyhogy thétáztam is azonnal, hogy érint ez engem :D 
Ekkor a Kisded fogta magát és nekiállt a biliárd asztalon golyókat lökdösni egy húsz percre :)

Aztán jött a...

..reggeli: 2 tojásfehérje, light tej és 2 szelet weetbix
tízórai: alacsony zsírtartalmú yoghurt és egy körte
ebéd: sonka zöldséggel
uzsi: mandula
vacsi: elmaradt, mert abban az időben lett volna, mikor épp kondiztam, utána meg már nem voltam éhes valami csoda folytán, gondolom, a lelkesedés segített :)

Mozgás:
- gyaloglás, 3O perc futógépen, 5.5 sebesség, 2,7 km reggel

- este jött Csilla és fél órát súlyzóztunk: összeállított egy sorozatot, ami tíz perces és megállás nélkül háromszor csináltam végig. Először örültem, hogy 25 fél-fekvőtámaszt meg tudtam csinálni, de a 75-iknél már nem volt őszinte a mosolyom :D
Az óra végére a lábam kicsit már fájt.....



No comments:

Post a Comment