Wednesday, December 21, 2011

7. nap - a Legnehezebb :D

MA szenvedek :D

Először is reggel:
fél óra gyaloglás alatt megittam 1.25 liter vizet, ahogy kell - úgy éreztem magam, mintha megettem volna egy egész elefántot a végére.

Reggeli viszonylag időben, 11-kor volt: 2 weetbix, soványtej, 2 tojásfehérje
Tízórai: bekaptam pár rizskekszet, sajna mivel úton voltunk és elfelejtettem gyümit elrakni.
Viszont lejártuk a lábunkat, fél óra rohanás Manly beach-en, meg 2 óra bevásárlás (tudom, az nem olyan, de a 18 kilós Bencével együtt 2órán át tologatni egy tele bevásárlókocsit sem könnyű.
Ittam egy sovány mokkát cukker nélkül- úristen, így is isteni, de otthon talán machiátónak hívják, vagy valami másnak - és örültem, hogy ebédre, vagyis 5-re hazaértünk. Najó, játszótereztünk is.

Kipakolás-elpakolással egy csomó idő eltelt, ráadásul valamit teljesen benéztem:
Csilla csirke/pulykát írt fel nekem - de én valamiért a felvágottra gondoltam, így szépen - szintén ki tudja miért?? - sonkát vettem. Igaz, hogy 97% zsírmentes, de akkor is.. olyan egyszerűnek tűnt.
Szóval megettem az utolsó előtti sonkaadagot (mert a múltkor vettem belőle jó sokat, hogy legyen) kb. HAT órakor, salátával, rozskenyérszelettel. Igen, tudom, a sonkában minden izé benne van és a sótartalma is magas, közben rádöbbentem én is... Oké, akkor ez felejtő lesz. Próbáltam a zöldségekre (zöld levelek, úgymint spenót, rukkola, saláta, endívia, stb., aztán kígyóubi, pari, paprika) salátaöntetszerűt rakni, de inkább üresen, mint rossz öntettel legközelebb :D

Na és innentől a szenvedés. Újra víz és víz.. hogy igyak és igyak.. az anyagcserém mondjuk másképp gondolja, mint a normális, de kitartás, majd rendbejön :D

Gondoltam, hős leszek, korán fexem, és 6 után no kaja.. de nem így alakult. Fadíszítés, Bence pörgés, stb. Én meg majd megpusztultam, hogy nem ehetek pl:
- csokis sütit
- túrós pogácsát
- pisztáciát
- mézes /nutellás /mogyoróvajas kenyeret
és mindent, ami hirtelen eszembe bírt jutni :D :D

Végül muszáj volt ennem 9-kor (jó, hogy addigra végre megsült) egy pár harpi sült pulyka szárnyat paradicsommal (Bence maradék ajjjaj), aztán éjfélkor még egy almát. Most negyed egy után jobban vagyok.

Holnap jobb lesz.. energiám dögivel van, de ez a sok szabály.. kikészít :D :D

No comments:

Post a Comment