Saturday, December 17, 2011

3. nap - december 17. szombat

Mivel volt szerencsém hajnal ötkor lefeküdni ma, kicsit később keltem, fél 12-kor. Bence mondjuk kb.15-ször felkeltett, úgyhogy reggel 8-tól inkább szundikáltam, mint aludtam, de a szemeimnek ez is segített, mivel éjjel a laptop előtt ültem (ok, kicsit túllőttem a célon ma) :D

Szóval, ma reggel nem sétával kezdtem, hanem délben két kávéval.

Teljesen szabotálom a rendszerességet, ez tisztán látszik, arról nem beszélve, hogy most, amikor ezt írom, vasárnap hajnali 2 óra 7perc múlva. Na mindegy, ez ilyen :)

Reggeli délben egy natúr joghurt volt - fontos, hogy hatszor egyek egy nap, de legalább próbálok.
Ebéd megvolt 3 órakor, füstölt lazac és zöldségek.
Majd megjött Judit és sétáltunk vagy 1,5 órát, mármint gyalogoltunk a parkban. Levezetőnek elvittük Bencét a játszótérre, aki viszont másfél óra focizás után még mindig rohant (az apja már nem).

Én nem hogy rohanni nem tudtam, menni is alig, olyan izomlázam van mindenhol. Hurrááá, van foganatja, amit elkezdtem :) (nem thetaztam meg, hadd fájjon) :D :D

Uzsonna: gyümölcs
Vacsi: tonhal és zöldségek.

Ehetnék rozskenyeret vagy barnarizst köretnek, de nem akarok, egyelőre jól vagyok így, energiám is van és élvezem az izomlázat és az új kihívást :D

2 comments:

  1. Hajrá!!!Nekem segített a schüssler só ....
    - 5 kg...
    Bea

    ReplyDelete
  2. köszi, megnézem akkor majd ..de hol? biobolt vagy gyógyszertár? na, majd körbeszimatolok :) xx

    ReplyDelete