Sunday, December 18, 2011

4. nap - December 18. vasárnap

Ma 8 órakor keltem, azóta próbálom megérteni, mit jelenthet az a szó, hogy RENDSZERESSÉG :D

Hála a jó Égnek, hogy fekete kávét ihatok, meg, hogy zsírégető is, úgyhogy két adag után (éjjel 2-kor feküdtem, javul az alvásidőm) lementünk Bencével a konditerembe (Lackó focimeccset játszott).
Bencének bepakoltunk kamionokat és kisautókat, hogy elfoglalja magát, aztán ráálltam a cross trainer-re negyed órára, majd jött 2O perc gyaloglás, 5.5-ön, 2.7 km-nyi út a futópadon.

Reggeli: 2 tojásfehérje, 2 weetbix, light tej
Tízórai: 1 low carb protein szelet és egy mizo leves
Ebéd: 1O dkg sonka és zöldségek (ez alatt szinte mindig paradicsom, paprika, ubi, salit értek) egy szelet rozskenyér
Uzsonna: ez kimaradt véletlenül
Vacsi: halkonzerv paprikával (mert ez volt kéznél hirtelen)

Az egyik oka, hogy elkezdtem ezt a blogot az, hogy rászoktassam magam a rendszerességre, magammal szembeni következetességre és motiváljam saját magam. Ha másokat is inspirálok, az bónusz xtra :)

Visszatérve a délutánra: még egyszer kb. 3O percet gyalogoltam, ami jó volt, viszont nem értem vissza uzsiidőre és elfelejtettem, az nem volt jó. HATSZORI étkezés SZILVII!!

Lackó palacsintát sütött, mondanom se kell, mindenki (vendégestől) nutellával ette :D Ez nem mackózott meg, örömmel konstatáltam, hogy a kaja nem érdekel - aztán el is keseredtem, hogy a kajálás nem érdekel (pedig jó lenne az egészséges része - majd ránézek, hol veszett el az érdeklődésem, mert anno penge voltam benne).

Fókusz, kitartás, odafigyelés! (ah) :))

Ja, 3 liter vizet kellene innom, ha itthon vagyok, az ok.. kb. 2 literre saccolok, holnaptól nézem, mennyit iszom. És a kávéadagomat (napközben még plusz kettő) lecsökkentem.. az alvást meg emelem, úgyhogy így negyed 1-kor le is dőlök egy kicsit.. viszlát ma este :D

No comments:

Post a Comment