Sunday, December 25, 2011

Karácsony - Szenteste

Mai nap kicsit elcsúszott.
Reggel lementem éhgyomorra gyalogolni a konditerembe, utána elmentünk a The French House nevű isteni kávézóba, ott bedobtam két skinny mocca-t (otthon talán a machiato - hosszútejes-kávé).

Ebédre értünk haza, tehát reggeli - tízórai kávé volt (ah, a régi rossz beidegződések, bakker!)

szóval ebéd du. 2-kor: egy szelet sült pulykaszárny párolt zöldségekkel... na eddig jó volt :D

Utána elugrottam vásárolni, de előbb még volt egy kis dolgom, ennek az lett a vége, hogy este fél 8-ra értem haza, Jézuska meg sehol ugyebár, miattam. Lackó főzött, miután megérkeztem  a kajával, így 8-kor vacsoráztunk: fekete kagylót ettem salátával. Ez még mindig elég jól hangzik, de aztán este tíz körül olyan éhes voltam, hogy bekaptam Bence rántott hús maradékát, kis barnarizzsel - csak azért nem volt bűntudatom, mert Csilla péntek este elmagyarázta, miért kell megennem a napi 13OO kalóriát - különben a szervezetem azt hiszi, éhezem, és nekiáll tartalékolni.

Ezek után jött a Jézuska és este 11-ig fent volt Bence, de ennek a sztorija már a csabi-family oldalon...

No comments:

Post a Comment