Tuesday, December 27, 2011

December 26-27. Proteinben gazdag Karácsony és utója

Most gyors leszek, mert nemrég érkeztünk meg Brisbane-be félnapnyi autókázás után.

Sajnabajna testedzéssel lemaradtam, viszont a diéta elég jól tartotta magát az ünnepek alatt is :D
Tegnap megvolt a tojásfehérje-rántottás reggeli, ebéd bárány salátával, vacsora pedig mi is volt.. nem emlékszem... talán valami hús.. ja, nem, a maradék rákok salival. Közben gyümölcs, proteinszelet.

Ma autóban ültünk estig, reggeli  üres husi volt, mert a zöldségeket elfelejtettem betenni a hűtőládába basszus. Ebédre gyümölcsöket ettem, mert a sok autókázás miatt nem kívántam mást, este pedig Orsival benyomtunk egy fél sültcsirkét - pardon, Lackó és Bence is evett belőle, csak ők krumplival, mi zöldekkel és édes burgonyával.

Itt tartunk most. Holnaptól vissza a mozgásra, hadd égjen az a zsír :D

Azért utóiratnak megjegyzem, hogy azzal az életstílussal, amit alvásban és kajálásban rendszertelenítettem, ez az egész Párduc Project állati nagy kihívás nekem. Azért is hívják Párducnak, mert kell valami, valami naaaaaaaaaaaaaaaagy cél, különben belustulok és feladom.. hiszen ugye a korábbi (?) mottóm: "kérek egy türelemjátékot - azonnal". Ami nem azonnal jön, nem érdekel.
Volt ez a Theta előtt ugyebár.. azóta javul........... és javul.......... és........... hehehehe.

No comments:

Post a Comment