Sunday, December 18, 2011

5. nap - december 19. hétfő

Eszembe jutott, hogy nyugodtan kommentáljatok itt, ha gondoljátok :)


Úgy tűnik, inspiráló vagyok, mert Orsika és Lackó is becsatlakozott az Életmód-váltásomhoz, természetesen személyre szabott étkezési formával és gyakorlatokkal. 
Köszi Csilla a segítséget!
Hajrá Párduc Testek, hajrá Lackónak dokkmunkás felsőtest ZILplató-hát  :D


Ma sikerült fél tízkor kelnünk. Ilyen sincs sűrűn Bencénél (kb. 5,5 év alatt egyszer emlékszem??)
Mindenesetre kialudtam magam :D

Reggel zuhogott az eső. Eszembe jutott, hogy itt a Kinect Fitness DVD-nk, beraktam a kardio-boxing programot és izzadtam rá egy szűk fél órát. Van min javítanom, de kezdésnek nem rossz a 85-97%-os feladatteljesítményem, pláne a kombinált gyakorlatoknál (szerintem nekem is kellett volna BHRG-re járnom anno, hiába voltam testnevelés tagozatos.. hol vannak a koordinációs képességeim??) :D

Reggeli: 2 weetbix, lite tej, 2 tojásfehérje
Tízórai: 1 alma és egy low carb protein szelet
Ebéd: sonka, zöldségek, 1 szelet rozskenyér
Uzsonna: kb. egy maroknyi mandula
Vacsi: lemaradtam róla, így ettem 2 körtét

Így az 5. nap is tele vagyok energiával, semmi gondom az étkezéssel, csak egy zavar: HOGY NEM (T)EHETEM AZT, AMIT AKAROK :D :D

No comments:

Post a Comment